Welkom bij Betterway.nl

Veelgestelde vragen

 Frequently Asked Questions - FAQ - Veelgestelde Vragen

 

Wat zijn mijn verzendkosten? De standaardverzendkosten bedragen €6.95 per zending. Boven de €29,- aan artikelen zijn de verzendkosten GRATIS.

 

 

Leveren jullie ook op zaterdag? Jazeker dit is onze Zaterdag Express levering, hierbij vragen wij wel om een extra toeslag van €2,- bovenop de standaard verzendkosten, let op de zaterlevering geldt alléén voor bestellingen die geplaatst zijn tot 17.30 (vrijdagmiddag).

Heeft u dit liever niet dan kiest u gewoon de 'Standaard' verzending dan kunt u de bestelling op maandag op de mat verwachten.

 

 

Waarom bestellen bij Betterway.nl? Betterway.nl importeert een groot deel van de producten zelf vanuit Azië. Zo kan Betterway.nl garanderen dat de prijzen concurrerend blijven door groot in te kopen.

 

 

Een product niet op voorraad? Geen nood u kunt rustig het artikel bestellen Betterway.nl zal u dan informeren over de levertijd. Let u er wel op dat sommige artikelen pas voor u besteld worden nadat wij de betaling ontvangen hebben.

 

 

Maar als het bestelde product niet meer leverbaar is? Dan krijgt zsm uw aankoopbedrag teruggestort op uw rekening, simpel en snel.

 

 

Is het mogelijk om de bestelling op te halen? Nee dit is niet mogelijk, vanwege logistieke redenen heeft Betterway.nl geen afhaalservice.

 

 

Ik heb een defect product hoe word dit geregeld? Via het ticketsysteem kunt u een defect product aanmelden, ons team zal u dan adviseren hoe u dit het beste retour kunt sturen. Mocht het zijn dat het product (tijdelijk) niet leverbaar meer is dan zal Betterway.nl de opties met u overleggen. Let u er wel op dat de kosten voor het retourneren ten allen tijde voor u is.

 

 

Ik heb een product gekocht maar wil hem niet meer gebruiken?  U als koper heeft tot en met 14 dagen na de aankoop het recht om een product zonder reden te retourneren mits de het product in originele staat word ontvangen door ons.

 

 

Kan ik mijn bestelling op een alternatief adres laten leveren? Ja dit kunt u heel gemakkelijk aanpassen in uw online account.

 

 

Wat is de garantieperiode op mijn product? Op elk nieuw product zit minimaal 12 maanden garantie en in sommige gevallen zelfs 24 of 36 maanden. Met uitzondering van zeer gebruiksgevoelige artikelen zoals bijvoorbeeld een projectielamp of inkt hier gelden andere garantietermijnen voor en staat aangegeven bij het product. Uitzonderingen zijn gebruikte, refurbished en gebruiksartikelen, deze artikelen hebben vaak een aangpaste garantieperiode deze staat aangegeven in de productinformatie op de website.